torstai 11. marraskuuta 2010

Pääjalkainen ja pussukkakaksoset

Tämä kangas on minulle rakas. Olen tehnyt tästä vaikka mitä ja nyt näiden pussukoiden jälkeen sitä on jäljellä enää pienen pieni pala. Tämä on ollut lakana ja osittain kangas onkin ollut tosi hipunutta ja vähän reikäistäkin. Vanhoista hipuneista kankaistakin tulee kyllä yllättävän tukevia kun niihin silittää tukikankaan. Pussista kurkistaa pääjalkainen, jota on myös möröksi kutsuttu. Vuosia sitten tein paljon noita pääjalkaisia,niitä vilisee nurkissa yhä.



Näissäkin pussukoissa on käytetty  kierrätysmateriaaleja, ainoastaan tuon vihreän vetoketjun ostin uutena vartavasten tätä kangasta varten. Ja sitä tukikangasta olen ostanut, mutta tuo turkoosi vuori on myös kirpputorilta ostettua tyynyliinaa.





Kivaa kun olen saanut muutaman uuden lukijan :) Pääjalkainen ja minä toivotamme kaikki uudet lukijat tervetulleiksi!

7 kommenttia:

  1. No on kyllä tosi kiva tää kangas ja hienoja pussukoita tullut niistä :) Pääjalkaiset on veikeitä.

    VastaaPoista
  2. Ihana kyllä tuo kangas ja noi pääjalkaiset on huippuja! Itekin tajusin tässä yks päivä, että tukikankaallahan saa hiukikuluneetkin kankaat varmaan kestämään. Löysin joku aika sitten kirpparilta ihanan lasten pussilakanan, joka on tosi hauraan oloista kangasta. Kiva, jos siitäkin saisi tehtyä jotain kivaa ja kestävää...

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommenteista Henni ja Elina :) Ja Elina, se tukikangas on todella kätevää, silittäminen vain on vähän tylsää, ja olen kerran vahingossa silittänyt sitä liimapintaa ja luulin jo, että meni koko rauta pilalle, mutta onneksi sain putsattua sen.

    VastaaPoista
  4. joo mulla käynyt kanssa noin, että oon silittänyt väärältä puolelta. Useammankin kerran siis. Täytyykin nykyään käyttää aina jotain lakanaa välissä kun silittelee jotain tärkeämpää :D en oppinut kerrasta siis. oonkin kova hutiloimaan... eli tekevälle sattuu.

    VastaaPoista
  5. Nyt on _aivan_ pakko kommentoida, vaikka vanhempi kirjoitus onkin... ;)

    Tuo kangas on ihanaa, meillä on samasta kankaasta pussilakanat. :)

    VastaaPoista
  6. Tinjami, tuo kangas tosiaan on ihanaa, varmaan oikein ihanaista on nukkua noissa lakanoissa, kuin kukkakedolla koisaisi :)

    VastaaPoista
  7. löysin blogisi vasta ja ihania pääjalkaisia seurasin tänne.. <3

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit!